Fórum

« Vissza

utazás Vietnamba

Kombinált nézet Egyszerű nézet Fa-nézet
Váltás
Éghajlat
Vietnam éghajlata trópusi, magas páratartalommal és meleggel az év minden napján. Bár monszunövezetbe tartozik, mindennapos esõkre csak a Vietnámi félsziget keleti partján lehet számítani. Van aki szerint kettõ, van aki szerint három monszun-idõszak is van, de ennek nem érdemes nagyobb jelentõséget tulajdonítani. Az esõzések intenzívebbek novembertõl januárig, illetve április-május tájékán, legalábbis Hanoi. Az esõzések egyik jellegzetessége, hogy gyakran helyi vonatkozásúak, tehát érdemes utazásunk elõtt ellenõrizni az adott hely klímáját, mert az országos adatok nem mindenhol állják meg a helyüket.
A Sapa államokban októbertõl márciusig tart az esõzések csúcspontja, de nagyjából egész évben kiegyensúlyozott az esõzések eloszlása. Itt is vannak azonban olyan területek, ahol kevesebbet vagy többet esik. Az éghajlat egyik jellemzõje a magas páratartalom. A páratartalom megérkezéskor különösen kellemes élmény, bár van akinek nem annyira kellemes, azonban ehhez is hozzá lehet szokni és hamarosan ügyet sem vetünk rá. Amennyiben szeretjük az érzést, menjünk be egy bevásárlóközpontba: minthogy az itteni bevásárló-gigaépületekben általában jól mûködik a légkondi, kifelé jövet újra megcsap bennünket a páradús meleg levegõ.
Mikor utazzunk
Ha a keleti partra utazunk, jobb ha elkerüljük a november és január közötti esőzéseket. Egyébként pedig egész évben napos, meleg, párás időre kell felkészülnünk.
Be- és kiutazás
Vietnam új nemzetközi repülőteret nyitott 1986-ban Noi Bai, Hanoi 40km-re, Európa nagyobb reptereiről közvetlenül juthatunk ide. A magyar állampolgárok a Vietnam vízum érkezésükkor online is használhatják. Vietnam és Indonézia között hajók közlekednek. Vietnam és Thaiföld között érdemes még megemlíteni négy nagyobb országutat, valamint egy vasútvonalat is.
Közlekedés az országon belül
Az VAS (Vietnam Airline System) a belföldi közlekedésben a legjelentősebb légitársaság. A félsziget gyors, gazdaságos és kiterjedt buszhálózattal rendelkezik. A vonat szintén kényelmes és gazdaságos megoldást jelent, de csupán két vonalon közlekedik. Nincs vízi összeköttetés a sziget és a félsziget között, így ezt a távolságot repülővel kell leküzdenünk.
Étkezés Vietnamban
Vietnam egyik fõ vonzereje! A turisták imádják az ételeket, amelyekbõl a különbözõízlésû emberek számára bõséges választék áll rendelkezésre. Enni mindenhol lehet, az utak mentén, a bevásárló-centrumokban, a házunk kapuja elõtt, és még hosszasan lehetne sorolni a helyeket. Az ország zsúfolásig van éttermekkel, amelyekben a lehetõ legkülönbözõbb féle ételeket lehet elfogyasztani. Azt is szokták mondani, hogy az utcai éttermekben való étkezés nemzeti idõtöltés.
Van azonban más oka is annak, hogy az emberek az utcai kifõzdéket elõnyben részesítik az otthoni fõzõcskével szemben. Egyrészt az utcai ételeket szinte mindenki számára megengedhetõ áron kínálják. Másrészt ha magunk kezdünk el bevásárolni, majd fõzni, nagyjából ugyanannyiba kerül majd az ételünk, mintha nem magunk fõztük volna.
Az utcai ételek árát több tényezõ is alacsonyan tartja. Az egyik tényezõ a viszonylag alacsony rezsi-költség, a másik pedig az olcsó munkaerõnek számító bevándorlók tömege. Többnyire velük találkozunk a kifõzdékben, tehát ne a személyzet alapján ítéljük meg a malájokat. A személyzet többnyire indonéz, indiai vagy bevándorolt kínai. A személyzet sokszínûsége tovább keveri az amúgy is színekben gazdag ízpalettát. A vietnámi, kínai, indiai konyha, amely egymással össze-vissza keveredett már az idõk folyamán, tovább bonyolódik az indonéz és egyéb ízekkel.
Source: getvietnamvisa.com
Mellékletek: Vietnam-vizum.pdf (66,2k), hotel-programok.pdf (52,6k)

[b]Eghajlat[/b]
Vietnam eghajlata tropusi, magas paratartalommal es meleggel az ev minden napjan. Bar monszunovezetbe tartozik, mindennapos esokre csak a Vietnami felsziget keleti partjan lehet szamitani. Van aki szerint ketto, van aki szerint harom monszun-idoszak is van, de ennek nem erdemes nagyobb jelentoseget tulajdonitani. Az esozesek intenzivebbek novembertol januarig, illetve aprilis-majus tajekan, legalabbis Hanoi. Az esozesek egyik jellegzetessege, hogy gyakran helyi vonatkozasuak, tehat erdemes utazasunk elott ellenorizni az adott hely klimajat, mert az orszagos adatok nem mindenhol alljak meg a helyuket.
A Sapa allamokban oktobertol marciusig tart az esozesek csucspontja, de nagyjabol egesz evben kiegyensulyozott az esozesek eloszlasa. Itt is vannak azonban olyan teruletek, ahol kevesebbet vagy tobbet esik. Az eghajlat egyik jellemzoje a magas paratartalom. A paratartalom megerkezeskor kulonosen kellemes elmeny, bar van akinek nem annyira kellemes, azonban ehhez is hozza lehet szokni es hamarosan ugyet sem vetunk ra. Amennyiben szeretjuk az erzest, menjunk be egy bevasarlokozpontba: minthogy az itteni bevasarlo-gigaepuletekben altalaban jol mukodik a legkondi, kifele jovet ujra megcsap bennunket a paradus meleg levego.
[b]Mikor utazzunk[/b]
Ha a keleti partra utazunk, jobb ha elkeruljuk a november es januar kozotti esozeseket. Egyebkent pedig egesz evben napos, meleg, paras idore kell felkeszulnunk.
[b]Be- es kiutazas[/b]
Vietnam uj nemzetkozi repuloteret nyitott 1986-ban Noi Bai, Hanoi 40km-re, Europa nagyobb reptereirol kozvetlenul juthatunk ide. A magyar allampolgarok a [url=https://www.hotels-in-vietnam.com/vietnam/vietnam-visa.html]Vietnam vizum erkezesükkor[/url] online is hasznalhatjak. Vietnam es Indonezia kozott hajok kozlekednek. Vietnam es Thaifold kozott erdemes meg megemliteni negy nagyobb orszagutat, valamint egy vasutvonalat is. 
Kozlekedes az orszagon belul
Az VAS (Vietnam Airline System) a belfoldi kozlekedesben a legjelentosebb legitarsasag. A felsziget gyors, gazdasagos es kiterjedt buszhalozattal rendelkezik. A vonat szinten kenyelmes es gazdasagos megoldast jelent, de csupan ket vonalon kozlekedik. Nincs vizi osszekottetes a sziget es a felsziget kozott, igy ezt a tavolsagot repulovel kell lekuzdenunk.
[b]Etkezes Vietnamban[/b]
Vietnam egyik fo vonzereje! A turistak imadjak az eteleket, amelyekbol a kulonbozoizlesu emberek szamara boseges valasztek all rendelkezesre. Enni mindenhol lehet, az utak menten, a bevasarlo-centrumokban, a hazunk kapuja elott, es meg hosszasan lehetne sorolni a helyeket. Az orszag zsufolasig van ettermekkel, amelyekben a leheto legkulonbozobb fele eteleket lehet elfogyasztani. Azt is szok

[b]Eghajlat[/b]
Vietnam eghajlata tropusi, magas paratartalommal es meleggel az ev minden napjan. Bar monszunovezetbe tartozik, mindennapos esokre csak a Vietnami felsziget keleti partjan lehet szamitani. Van aki szerint ketto, van aki szerint harom monszun-idoszak is van, de ennek nem erdemes nagyobb jelentoseget tulajdonitani. Az esozesek intenzivebbek novembertol januarig, illetve aprilis-majus tajekan, legalabbis Hanoi. Az esozesek egyik jellegzetessege, hogy gyakran helyi vonatkozasuak, tehat erdemes utazasunk elott ellenorizni az adott hely klimajat, mert az orszagos adatok nem mindenhol alljak meg a helyuket.
A Sapa allamokban oktobertol marciusig tart az esozesek csucspontja, de nagyjabol egesz evben kiegyensulyozott az esozesek eloszlasa. Itt is vannak azonban olyan teruletek, ahol kevesebbet vagy tobbet esik. Az eghajlat egyik jellemzoje a magas paratartalom. A paratartalom megerkezeskor kulonosen kellemes elmeny, bar van akinek nem annyira kellemes, azonban ehhez is hozza lehet szokni es hamarosan ugyet sem vetunk ra. Amennyiben szeretjuk az erzest, menjunk be egy bevasarlokozpontba: minthogy az itteni bevasarlo-gigaepuletekben altalaban jol mukodik a legkondi, kifele jovet ujra megcsap bennunket a paradus meleg levego.
[b]Mikor utazzunk[/b]
Ha a keleti partra utazunk, jobb ha elkeruljuk a november es januar kozotti esozeseket. Egyebkent pedig egesz evben napos, meleg, paras idore kell felkeszulnunk.
[b]Be- es kiutazas[/b]
Vietnam uj nemzetkozi repuloteret nyitott 1986-ban Noi Bai, Hanoi 40km-re, Europa nagyobb reptereirol kozvetlenul juthatunk ide. A magyar allampolgarok a [url=https://www.hotels-in-vietnam.com/vietnam/vietnam-visa.html]Vietnam vizum erkezesükkor[/url] online is hasznalhatjak. Vietnam es Indonezia kozott hajok kozlekednek. Vietnam es Thaifold kozott erdemes meg megemliteni negy nagyobb orszagutat, valamint egy vasutvonalat is. 
Kozlekedes az orszagon belul
Az VAS (Vietnam Airline System) a belfoldi kozlekedesben a legjelentosebb legitarsasag. A felsziget gyors, gazdasagos es kiterjedt buszhalozattal rendelkezik. A vonat szinten kenyelmes es gazdasagos megoldast jelent, de csupan ket vonalon kozlekedik. Nincs vizi osszekottetes a sziget es a felsziget kozott, igy ezt a tavolsagot repulovel kell lekuzdenunk.
[b]Etkezes Vietnamban[/b]
Vietnam egyik fo vonzereje! A turistak imadjak az eteleket, amelyekbol a kulonbozoizlesu emberek szamara boseges valasztek all rendelkezesre. Enni mindenhol lehet, az utak menten, a bevasarlo-centrumokban, a hazunk kapuja elott, es meg hosszasan lehetne sorolni a helyeket. Az orszag zsufolasig van ettermekkel, amelyekben a leheto legkulonbozobb fele eteleket lehet elfogyasztani. Azt is szok

[b]Eghajlat[/b]
Vietnam eghajlata tropusi, magas paratartalommal es meleggel az ev minden napjan. Bar monszunovezetbe tartozik, mindennapos esokre csak a Vietnami felsziget keleti partjan lehet szamitani. Van aki szerint ketto, van aki szerint harom monszun-idoszak is van, de ennek nem erdemes nagyobb jelentoseget tulajdonitani. Az esozesek intenzivebbek novembertol januarig, illetve aprilis-majus tajekan, legalabbis Hanoi. Az esozesek egyik jellegzetessege, hogy gyakran helyi vonatkozasuak, tehat erdemes utazasunk elott ellenorizni az adott hely klimajat, mert az orszagos adatok nem mindenhol alljak meg a helyuket.
A Sapa allamokban oktobertol marciusig tart az esozesek csucspontja, de nagyjabol egesz evben kiegyensulyozott az esozesek eloszlasa. Itt is vannak azonban olyan teruletek, ahol kevesebbet vagy tobbet esik. Az eghajlat egyik jellemzoje a magas paratartalom. A paratartalom megerkezeskor kulonosen kellemes elmeny, bar van akinek nem annyira kellemes, azonban ehhez is hozza lehet szokni es hamarosan ugyet sem vetunk ra. Amennyiben szeretjuk az erzest, menjunk be egy bevasarlokozpontba: minthogy az itteni bevasarlo-gigaepuletekben altalaban jol mukodik a legkondi, kifele jovet ujra megcsap bennunket a paradus meleg levego.
[b]Mikor utazzunk[/b]
Ha a keleti partra utazunk, jobb ha elkeruljuk a november es januar kozotti esozeseket. Egyebkent pedig egesz evben napos, meleg, paras idore kell felkeszulnunk.
[b]Be- es kiutazas[/b]
Vietnam uj nemzetkozi repuloteret nyitott 1986-ban Noi Bai, Hanoi 40km-re, Europa nagyobb reptereirol kozvetlenul juthatunk ide. A magyar allampolgarok a [url=https://www.hotels-in-vietnam.com/vietnam/vietnam-visa.html]Vietnam vizum erkezesükkor[/url] online is hasznalhatjak. Vietnam es Indonezia kozott hajok kozlekednek. Vietnam es Thaifold kozott erdemes meg megemliteni negy nagyobb orszagutat, valamint egy vasutvonalat is. 
Kozlekedes az orszagon belul
Az VAS (Vietnam Airline System) a belfoldi kozlekedesben a legjelentosebb legitarsasag. A felsziget gyors, gazdasagos es kiterjedt buszhalozattal rendelkezik. A vonat szinten kenyelmes es gazdasagos megoldast jelent, de csupan ket vonalon kozlekedik. Nincs vizi osszekottetes a sziget es a felsziget kozott, igy ezt a tavolsagot repulovel kell lekuzdenunk.
[b]Etkezes Vietnamban[/b]
Vietnam egyik fo vonzereje! A turistak imadjak az eteleket, amelyekbol a kulonbozoizlesu emberek szamara boseges valasztek all rendelkezesre. Enni mindenhol lehet, az utak menten, a bevasarlo-centrumokban, a hazunk kapuja elott, es meg hosszasan lehetne sorolni a helyeket. Az orszag zsufolasig van ettermekkel, amelyekben a leheto legkulonbozobb fele eteleket lehet elfogyasztani. Azt is szok

[b]Éghajlat[/b]
Vietnam éghajlata trópusi, magas páratartalommal és meleggel az év minden napján. Bár monszunövezetbe tartozik, mindennapos esõkre csak a Vietnámi félsziget keleti partján lehet számítani. Van aki szerint kettõ, van aki szerint három monszun-idõszak is van, de ennek nem érdemes nagyobb jelentõséget tulajdonítani. Az esõzések intenzívebbek novembertõl januárig, illetve április-május tájékán, legalábbis Hanoi. Az esõzések egyik jellegzetessége, hogy gyakran helyi vonatkozásúak, tehát érdemes utazásunk elõtt ellenõrizni az adott hely klímáját, mert az országos adatok nem mindenhol állják meg a helyüket.
A Sapa államokban októbertõl márciusig tart az esõzések csúcspontja, de nagyjából egész évben kiegyensúlyozott az esõzések eloszlása. Itt is vannak azonban olyan területek, ahol kevesebbet vagy többet esik. Az éghajlat egyik jellemzõje a magas páratartalom. A páratartalom megérkezéskor különösen kellemes élmény, bár van akinek nem annyira kellemes, azonban ehhez is hozzá lehet szokni és hamarosan ügyet sem vetünk rá. Amennyiben szeretjük az érzést, menjünk be egy bevásárlóközpontba: minthogy az itteni bevásárló-gigaépületekben általában jól mûködik a légkondi, kifelé jövet újra megcsap bennünket a páradús meleg levegõ.
[b]Mikor utazzunk[/b]
Ha a keleti partra utazunk, jobb ha elkerüljük a november és január közötti esozéseket. Egyébként pedig egész évben napos, meleg, párás idore kell felkészülnünk.
[b]Be- és kiutazás[/b]
Vietnam új nemzetközi repüloteret nyitott 1986-ban Noi Bai, Hanoi 40km-re, Európa nagyobb reptereirol közvetlenül juthatunk ide. A magyar állampolgárok a [url=https://www.hotels-in-vietnam.com/vietnam/vietnam-visa.html]Vietnam vízum érkezésükkor[/url] online is használhatják. Vietnam és Indonézia között hajók közlekednek. Vietnam és Thaiföld között érdemes még megemlíteni négy nagyobb országutat, valamint egy vasútvonalat is. 
Közlekedés az országon belül
Az VAS (Vietnam Airline System) a belföldi közlekedésben a legjelentosebb légitársaság. A félsziget gyors, gazdaságos és kiterjedt buszhálózattal rendelkezik. A vonat szintén kényelmes és gazdaságos megoldást jelent, de csupán két vonalon közlekedik. Nincs vízi összeköttetés a sziget és a félsziget között, így ezt a távolságot repülovel kell leküzdenünk.
[b]Étkezés Vietnamban[/b]
Vietnam egyik fõ vonzereje! A turisták imádják az ételeket, amelyekbõl a különbözõízlésû emberek számára bõséges választék áll rendelkezésre. Enni mindenhol lehet, az utak mentén, a bevásárló-centrumokban, a házunk kapuja elõtt, és még hosszasan lehetne sorolni a helyeket. Az ország zsúfolásig van éttermekkel, amelyekben a lehetõ legkülönbözõbb féle ételeket lehet elfogyasztani. Azt is szok

[b]Éghajlat[/b]
Vietnam éghajlata trópusi, magas páratartalommal és meleggel az év minden napján. Bár monszunövezetbe tartozik, mindennapos esõkre csak a Vietnámi félsziget keleti partján lehet számítani. Van aki szerint kettõ, van aki szerint három monszun-idõszak is van, de ennek nem érdemes nagyobb jelentõséget tulajdonítani. Az esõzések intenzívebbek novembertõl januárig, illetve április-május tájékán, legalábbis Hanoi. Az esõzések egyik jellegzetessége, hogy gyakran helyi vonatkozásúak, tehát érdemes utazásunk elõtt ellenõrizni az adott hely klímáját, mert az országos adatok nem mindenhol állják meg a helyüket.
A Sapa államokban októbertõl márciusig tart az esõzések csúcspontja, de nagyjából egész évben kiegyensúlyozott az esõzések eloszlása. Itt is vannak azonban olyan területek, ahol kevesebbet vagy többet esik. Az éghajlat egyik jellemzõje a magas páratartalom. A páratartalom megérkezéskor különösen kellemes élmény, bár van akinek nem annyira kellemes, azonban ehhez is hozzá lehet szokni és hamarosan ügyet sem vetünk rá. Amennyiben szeretjük az érzést, menjünk be egy bevásárlóközpontba: minthogy az itteni bevásárló-gigaépületekben általában jól mûködik a légkondi, kifelé jövet újra megcsap bennünket a páradús meleg levegõ.
[b]Mikor utazzunk[/b]
Ha a keleti partra utazunk, jobb ha elkerüljük a november és január közötti esozéseket. Egyébként pedig egész évben napos, meleg, párás idore kell felkészülnünk.
[b]Be- és kiutazás[/b]
Vietnam új nemzetközi repüloteret nyitott 1986-ban Noi Bai, Hanoi 40km-re, Európa nagyobb reptereirol közvetlenül juthatunk ide. A magyar állampolgárok a [url=https://www.hotels-in-vietnam.com/vietnam/vietnam-visa.html]Vietnam vízum érkezésükkor[/url] online is használhatják. Vietnam és Indonézia között hajók közlekednek. Vietnam és Thaiföld között érdemes még megemlíteni négy nagyobb országutat, valamint egy vasútvonalat is. 
Közlekedés az országon belül
Az VAS (Vietnam Airline System) a belföldi közlekedésben a legjelentosebb légitársaság. A félsziget gyors, gazdaságos és kiterjedt buszhálózattal rendelkezik. A vonat szintén kényelmes és gazdaságos megoldást jelent, de csupán két vonalon közlekedik. Nincs vízi összeköttetés a sziget és a félsziget között, így ezt a távolságot repülovel kell leküzdenünk.
[b]Étkezés Vietnamban[/b]
Vietnam egyik fõ vonzereje! A turisták imádják az ételeket, amelyekbõl a különbözõízlésû emberek számára bõséges választék áll rendelkezésre. Enni mindenhol lehet, az utak mentén, a bevásárló-centrumokban, a házunk kapuja elõtt, és még hosszasan lehetne sorolni a helyeket. Az ország zsúfolásig van éttermekkel, amelyekben a lehetõ legkülönbözõbb féle ételeket lehet elfogyasztani. Azt is szok

[b]Éghajlat[/b]
Vietnam éghajlata trópusi, magas páratartalommal és meleggel az év minden napján. Bár monszunövezetbe tartozik, mindennapos esõkre csak a Vietnámi félsziget keleti partján lehet számítani. Van aki szerint kettõ, van aki szerint három monszun-idõszak is van, de ennek nem érdemes nagyobb jelentõséget tulajdonítani. Az esõzések intenzívebbek novembertõl januárig, illetve április-május tájékán, legalábbis Hanoi. Az esõzések egyik jellegzetessége, hogy gyakran helyi vonatkozásúak, tehát érdemes utazásunk elõtt ellenõrizni az adott hely klímáját, mert az országos adatok nem mindenhol állják meg a helyüket.
A Sapa államokban októbertõl márciusig tart az esõzések csúcspontja, de nagyjából egész évben kiegyensúlyozott az esõzések eloszlása. Itt is vannak azonban olyan területek, ahol kevesebbet vagy többet esik. Az éghajlat egyik jellemzõje a magas páratartalom. A páratartalom megérkezéskor különösen kellemes élmény, bár van akinek nem annyira kellemes, azonban ehhez is hozzá lehet szokni és hamarosan ügyet sem vetünk rá. Amennyiben szeretjük az érzést, menjünk be egy bevásárlóközpontba: minthogy az itteni bevásárló-gigaépületekben általában jól mûködik a légkondi, kifelé jövet újra megcsap bennünket a páradús meleg levegõ.
[b]Mikor utazzunk[/b]
Ha a keleti partra utazunk, jobb ha elkerüljük a november és január közötti esozéseket. Egyébként pedig egész évben napos, meleg, párás idore kell felkészülnünk.
[b]Be- és kiutazás[/b]
Vietnam új nemzetközi repüloteret nyitott 1986-ban Noi Bai, Hanoi 40km-re, Európa nagyobb reptereirol közvetlenül juthatunk ide. A magyar állampolgárok a [url=https://www.hotels-in-vietnam.com/vietnam/vietnam-visa.html]Vietnam vízum érkezésükkor[/url] online is használhatják. Vietnam és Indonézia között hajók közlekednek. Vietnam és Thaiföld között érdemes még megemlíteni négy nagyobb országutat, valamint egy vasútvonalat is. 
Közlekedés az országon belül
Az VAS (Vietnam Airline System) a belföldi közlekedésben a legjelentosebb légitársaság. A félsziget gyors, gazdaságos és kiterjedt buszhálózattal rendelkezik. A vonat szintén kényelmes és gazdaságos megoldást jelent, de csupán két vonalon közlekedik. Nincs vízi összeköttetés a sziget és a félsziget között, így ezt a távolságot repülovel kell leküzdenünk.
[b]Étkezés Vietnamban[/b]
Vietnam egyik fõ vonzereje! A turisták imádják az ételeket, amelyekbõl a különbözõízlésû emberek számára bõséges választék áll rendelkezésre. Enni mindenhol lehet, az utak mentén, a bevásárló-centrumokban, a házunk kapuja elõtt, és még hosszasan lehetne sorolni a helyeket. Az ország zsúfolásig van éttermekkel, amelyekben a lehetõ legkülönbözõbb féle ételeket lehet elfogyasztani. Azt is szok